Nekad vinbär | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vinbär

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098526145/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? VINBÄR#5337

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är i 20 års ålder som heter Ove, har bott i Sverige hela sitt liv. Ove är en glad människa som tar andra människor för sig själv. Han har ett intresse snygga och snabba bilar. han gillar att prata med folk. Han kan också vara lite dryg mot polisen t.ex ställa dumma frågor eller bara peka på dom. han vill gå i sina föreldras fotspår som kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag skulle alltid spela så seriöst jag kan och skulle aldrig gå ooc.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är rolig men roliga människor och roliga poliser men alla spelar ändå seriöst.

Hur hittade du Unive? Min kompis tippsade om den och jag tyckte den var seriös men ändå rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul men även spelar seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utveckla servern mer till en bättre RP nivå som är seriös och rolig för alla som spelar. så att folk som är nya så att de känner att denna server är bra och vill fortsätta på den och kanske tipsar sina vänner om den.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka