vinbär
Icke Medlem
- Meddelanden
- 61
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098526145/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad är ditt discord namn? VINBÄR#5337
Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ove ollsson och är 20 år gammal, han har bott i svergie i hela sitt liv. Han föräldrar är från också från svergie.
Han är en glad kille som gillar att hjälpa folk. Hans intressen är bilar, för varje dag hans föräldrar kom hem hade dom en ny bil då dom var kriminella. Han vill gå i sina föräldrars fotspår och vill bli kriminella.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra rp och jag vill göra servern bättre så det är så lite folk som möjligt som bryter mot reglerna. Man har mer val på jobb om man är medlem och då kan jag skaffa mer kontakter och vänner.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om seriös rp och unive är lämpad för det.
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och jag tyckte den såg seriös ut så jag bara fortsatte på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill förbättra rp nivån hos mig själva och hos andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell och bli miljonär. Jag vill även va den som alla känner till.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad är ditt discord namn? VINBÄR#5337
Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ove ollsson och är 20 år gammal, han har bott i svergie i hela sitt liv. Han föräldrar är från också från svergie.
Han är en glad kille som gillar att hjälpa folk. Hans intressen är bilar, för varje dag hans föräldrar kom hem hade dom en ny bil då dom var kriminella. Han vill gå i sina föräldrars fotspår och vill bli kriminella.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra rp och jag vill göra servern bättre så det är så lite folk som möjligt som bryter mot reglerna. Man har mer val på jobb om man är medlem och då kan jag skaffa mer kontakter och vänner.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om seriös rp och unive är lämpad för det.
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och jag tyckte den såg seriös ut så jag bara fortsatte på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill förbättra rp nivån hos mig själva och hos andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell och bli miljonär. Jag vill även va den som alla känner till.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive