Dubbelpost vinbär | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vinbär

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098526145/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? VINBÄR#5337

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ove ollsson och är 20 år, han har bott i Sverige hela sitt liv.
När ove var liten så var hans föräldrar inte hemma så mycket för att dom var kriminella. Så nästan varje gång när hans föräldrar kom hem hade dom en ny bil vilket gjorde Ove bilintresserad men han ville också gå i hans föräldrars fotspår, han ville bli kriminell. Men nu så tycker han om att spela fotboll köra snabba bilar och prata med folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar den här servern för många tar det seriöst. Jag har träffat folk på servern och våra karaktärer har blivit vänner så jag vill verkligen skaffa ett jobb så att jag kan utveckla och hjälpa servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om seriös rp och unive är lämpad för det.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och jag tyckte den såg seriös ut så jag bara fortsatte på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skaffa vänner. Jag strävar efter att hjälpa andra som behöver hjälp inom rp. Det är viktigt att alla har roligt!
och att förbättra RP nivån både hos mig och andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål med servern är att skapa bra minnen och roliga scenarion genom att hålla en bra rp nivå och helt enkelt ha roligt. Jag är som sagt inte nån som spelar för att vinna utan jag spelar för att ha roligt. Det spelar ingen roll om jag dör ibland och förlorar saker, så länge scenarion var rolig och händelserik så är jag glad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka