Nekad vinbär | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vinbär

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098526145/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? VINBÄR#5337

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Ove Ollsson och är 20 år gammal, han har bott i svergie hela livet. hans pappa är från Norge och hans mamma från sverige. Han är en väldigt glad men ändå lite kaxig människa. Han gillar att jävlas med polisen men på ett snällt sätt. Han vill gå i sina föreldras fotspår kriminell. Han intresse är bilar för att när han var liten kom hans mamma och pappa alltid med en ny bil varje dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För Unive är den ända servern jag spelar på just nu. Jag tycker att servern är bra och tycker att staffen har bra koll, och att reglerna passar för en seriös rp server. Vilket är det jag gillar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om seriös rp och unive är lämpad för det.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och jag tyckte den såg seriös ut så jag bara fortsatte på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att förbättra RP nivån både hos mig och andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara den som alla känner och alla pratar med men även bli en bra skurk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka