Nekad vinbär | Ban överklagan [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vinbär

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098526145/

Ditt Hex-ID: 110000143d879c1

Vad är din discord tagg? VINBÄR#5337

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: fail rp ~Quirkz303

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille men det var min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå och plocka blommor och då så var min kompis redan där och sen slogs vi för skoj skull och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för det första så hade jag en anledning att slå han för innan jag kom dit så misshandlade han mig och sen kom jag dit och då så slogs vi för skojs skull så vi båda var med på det, vilket Quirkz303 såg för han var inne på min stream så jag har bevis om nån vill se.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var för powergaming och fearrp andra och tredje var felaktiga och den fjärde var lall och jag har lärt mig av alla banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ge fan i att slå han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte slå utan anledning men jag hade anledning till att göra det. Han misshandlade mig innan men det streamade jag inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka