Nekad VINBÄRET | Ban överklagan (Rahimii)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VINBÄRET

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098526145/

Ditt Hex-ID: 110000143d879c1

Vad är din discord tagg? VINBÄR#5337

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallare (springer runt och slåss på piren)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde banna mig för att jag var på piren och det var en väldigt stor folkmassa med personer och plötsligt började folk slås av nån anledning såklart så springer man ditt av nyfikenhet. Jag ser min kompis blir slagen av en kille i röda kläder och mina första instikt är att skydda din kompis så det är vad jag gör jag slår till han och springer iväg och då slår tbx och så hoppar fler folk in i slagsmålet och så blev det kaos. Och för att sammanfat varför staffs valde att banna mig var för jag lalade runt och slogs av ingen anledning och däför var det lall. Och därför bannde staff mig för jag slogs utan anledning villket gjorde det till att det blev lall och inget scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som exakt hände var att jag och min kompis åker i min bil vi kör runt för vi har tråkigt när vi sedan bestämmer oss fär att åka till piren där de är lite folk. Och vi ser en folkmassa och går fram till de. när en kille i röda kläder puta en kille i vita kläder. Och han i vita kläder kompisar slår han i röda kläder och sedan ser jag en kille som hoppar in och börjar skydda han i röda kläder och jag ser att han killen som hoppade in för att skyda killen han slår till mig och det jag börja göra är springa fram mot killen och slår ett slag mot honom och då slår han tillbacka mot mig och sedan kommer min kompis och slår till killen i röda käder och från ingensatns börjar alla veva det va säkert 8 person som slogs ingen slogs av någon anledning däför var det fel av oss alla. Sedan kommer polisen och tar undan han i röda kläder men han springer och slår till min kompis och jag gör samma sak som innan och slår till honom och sedan löser det sig och alla går åt olika håll. Och sedan efter 5 min blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Just i stunden när jag såg att jag blev bannad då tänkte jag vafan varför blev jag bannad de va ett scenario ju, hur kunde jag bli banand. Men när man väl fick tänka efter lite och lugna ned sig så förstod man att de va helt mitt fel. Att slåss för ingen anledning gör är lall. Men det var inget i som jag tänkte på under själva händelsen. jag var så insatt på att de va ett scenario och bara fortsatte att slåss. Det var utan tvekan mitt fel och jag ber om ursäkt för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming och suntförnuft men då var jag ny till spelet och jag har lärt mig av mitt misstag., lall, Failrp, resten var felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att alltid följa reglerna och inte vara med i små bråk som kan resultera i bann och försöka göra rätt. Men just under scenariot så försökte jag faktiskt att stoppa bråket tills han i rött slog mig. Och jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer aldrig att hända igen. Jag kommer aldrig vara med i småbråk som jag inte har att göra om det. (men den ända anledning var för att han i rött slog mig, annars hade inte jag slagits)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag lärt mig efter denna ban är väldigt mycket, som jag lärt mig speciellt är ju att alltid tänka på reglerna i första hand och bara gå in i scenarion som inte kan leda till bann. Men det jag har lärt mig mest är att inte slåss mot folk om det inte är nödvändigt. Det jag hade kunnat gjort när han i rött slog mig skulle kunna vara att låta polisen ta honom då polisen var där. Jag ber om ursäkt och kan lova att det aldrig händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka