Nekad VINBÄRET | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VINBÄRET

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098526145/

Ditt Hex-ID: 110000143d879c1

Vad är din discord tagg? VINBÄR#5337

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallare (springer runt och slåss på piren)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde banna mig för att jag var på piren och det var en väldigt stor bunt med personer och plötsligt började folk slåss och jag var dum nog att också slåss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var en hel bunt på piren och sen kom en kille med röda kläder och sen kalla någon han för turk och då blev han sur och skulle slå den som kallade han de. Men då råkade han slå mig ist och det fattade inte jag så då så slog jag tillbaka och sen blev det ett stort bråk. Men innan polisen kom så försökte jag stoppa bråket lite grann men sen när han slår till mig väl när polisen är där så blir jag förbannad och slår han några gånger och efter det springer jag efter han och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte var en felaktig ban nu i efterhand efter jag har tänkt efter i situationen, och nu förstår man att det var helt korrekt ban för de va lall de va absolut inget scenario i stunden. Men under allt när allt hände så tyckte vi att den var felaktig då vi tyckte att det var ett scenario vilket jag inte tycker nu. Det var en helt korrekt ban och föstår varför nu också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming och suntförnuft men då var jag ny till spelet och jag har lärt mig av mitt misstag., lall, Failrp, resten var felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att alltid följa reglerna och inte vara med i små bråk som kan resultera i bann och försöka göra rätt. Men just under scenariot så försökte jag faktiskt att stoppa bråket tills han i rött slog mig. Och jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer aldrig att hända igen. Jag kommer aldrig vara med i småbråk som jag inte har att göra om det. (men den ända anledning var för att han i rött slog mig, annars hade inte jag slagits)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska vara med i små bråk som jag vet kan leda till bann men även att tänka på reglerna innan jag går in i ett scenario. Jag ber om ursäkt återigen och lovar att det aldrig kommer hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka