Nekad VINBÄRET | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VINBÄRET

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2007

Vad heter du på discord? VINBÄRET#5337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14-02

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle Rp på min vanliga karaktär, Jag skulle ha vart uppmärksam och se till så folk inte bryter mot reglerna. Jag skulle även se till att kicka/banna folk som inte följer reglerna. jag skulle försöka hjälpa servern att bli mer seriös och jag hade underlättat för staff teamet så dom kan göra bättre saker. Skulle det vara stora saker som händer hade jag klippat allt som sker och sedan sv banna, efter jag hade sv bannat hade jag satt mig support så dom får bedömma hur länga personen ska va bannad.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har alltid velat vara servervakt men jag har inte orkat ta tag i det, men nu när jag märker att det kommer nya spelare som inte är erfarna så vill jag hjälpa unive att få bort folk som lallar eller bryter mot regler men jag vill främst av allt hjälpa staff teamet så dom kan göra viktigare saker.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kicka/banna folk som t.ex pratar OOC, HALV OOC, RDM eller VDM:ar. då kommer jag göra unive till en bättre plats då det försvinner mer spelare som inte kan rp. Men om jag ser follk som ligger död på t.ex torget där man spawnar så skulle jag ressa dom ifall dom dött utan anledning.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli servervakt eftersom jag kommer att bidra med att vara aktiv ofta så lallare, VDM och RDM minskar på servern. Och när jag ser folk som gör fel så skulle jag banna/ kicka dom.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag hade bannat folk som inte följer sig till reglerna och jag vill få bort lallare, vdm och rdm från servern och jag vill underlätta för stafftemet så dom kan få bort dom stora sakerna som händer på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /pm (det är att skriv till en spelare privat) /dv (ta bort fordon) /toggleid (se allas id), /svban(banna spelare i 60 min), /kick (kicka spelare och skriva en varning), /revive (återuppliva spelare)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 6 gånger men jag minns inte alla, men de jag minns är att jag har varit bannad för powergaming, fearrp men då var jag ny till rp. sen har jag varit bannad för suntförnuft och fail rp sen minns jag inga mer saker jag har varit bannad för.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka