Nekad Vimto | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vimto

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? gickooo

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Vilgot Karlsson, är 25 år gammal och skulle nog beskriva mig själv som en snäll, rolig och positiv person. Jag växte upp i en liten by utanför Växjö tillsammans med min mamma, pappa och min storebror. Barndomen var ganska lugn. Jag klarade mig bra i skolan och trivdes ganska bra med det. Min bror hade det tuffare han var ett år äldre än mig och kämpade med betygen. Tyvärr blev det ofta så att våra föräldrar jämförde oss och han fick ta en hel del skit. Det gjorde att han drog sig undan började umgås med fel folk och tillbringade mindre och mindre tid hemma. Det var jobbigt att se. Trots allt det hade han drömmar han ville jobba med bilar, bli bilmekaniker eller bilförsäljare. Han älskade att meka mycket tack vare vår farbror som har en egen verkstad. De två spenderade mycket tid ihop där och det gjorde att han verkligen fastnade för det. Han gillade också siffror och att snacka med folk vilket passade honom rätt bra. Jag själv har också varit en del i verkstaden med vår farbror. Jag såg alltid upp till honom han har lärt mig mycket inte bara om bilar utan om livet i stort. Han har ett lugn som smittar av sig och en förmåga att se lösningar där andra fastnar. Under somrarna hjälpte jag honom ofta i verkstaden. Det var lärorikt även om mitt biintresse aldrig blev lika starkt som min brors. Jag minns kvällarna vi satt där bland oljefläckar och verktyg snackade om allt möjligt från motorer till livsval. De samtalen har verkligen påverkat mig och hur jag ser på saker. Idag jobbar jag deltid på en mindre bilverkstad. Det är ett bra jobb som ger mig möjlighet att använda det jag lärt mig även om jag kanske inte ser det som min framtid. Jag trivs ändå ganska bra där det är något tillfredsställande med att lösa problem med händerna.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, rolig, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att jag ska kunna tjäna mycket pengar så jag kan köpa coola bilar eller försöka bli chef för t.ex. mekonomen eller inquisitor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög, rolig och seriös RP nivå och ha kul med med spelarna på servern jag ska spela för att ha roligt och skapa roliga scenarion med andra spelare på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att spela så att den andra parten också kan ha kul. Som t.ex. en kriminell och en polis. är i en skottlossning och dom kriminella är fler och då kanske dom missar skott istället och så blir några kriminella ner skjuta samt någon polis. eller om det är 2 gäng som skjuter mott varandra så kanske man ska låta det ena gäng vinna eftersom dom är nya annars så kanske dom inte har något chans att ta sig någon stans på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: random death match att du dödar någon utan någon giltig anledning. VDM: vehicle death match, du använder ditt fordon som ditt vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? När jag rollspelar så går jag verkligen in för att vara den bästa och göra det så roligt som möjligt.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Nekad.
Anledning: plugga på reglerna

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka