Accepterad Vimpa | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vimpa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AlfonsDoggie/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? vimpa#7846

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1998 och är 22 år. Han växte upp i Huddinge med en kärleksfull familj och massor av trevliga vänner. Han har gått gymnasiet där han pluggade ekonomi ekonomi. Men det Max (min karaktärs namn) alltid intresserat sig för är bilar. Han jobbar, får lön och köper bil. Han vill därför gärna jobba på mekonomen för att kunna laga bilar själv och laga andras. Han tar arbete seriöst och vill alltid göra gott intryck, han skjutsar gärna folk för då får han visa sin fina bil för fler personer. Han tycker om gemenskap med andra personer och gillar därför carmeets då det är en blandning av bilar och gemenskap. Max tycker även om att festa då och då med vänner då det är väldigt roligt att få släppa loss lite och inte behöva tänka på arbete.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är den enda servern på FiveM jag spelar på och är aktiv på. Det är en otroligt härlig community och jag älkar iden om roleplay. Det är roligt och jag skulle aldrig vilja bli avstängd eller på nåt sätt inte få spela där. Därför kommer jag endast bidra gott till servern. Jag kommer vara aktiv, följa regler, se till att servern fungerar bra och hjälpa personer om det behövs. Jag är rätt så ny och när jag fattade vad man gjorde ville jag inte sluta spela. Att få leva ett liv och samla pengar för att köpa saker, sälja bilar, köpa bilar och allt sådant är himla kul. Jag kommer inte försöka provocera folk för att det är roligt, jag kommer vara professionell som medlem och se till att andra är det också. Servern är så bra så det skulle vara tråkigt om den förstörs av "lallare". Jag har även en bra plan för min karaktär som bidrar bra till servern och roleplayet. Jag kommer förstås alltid vara i karaktär också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har alltid intresserat mig av spel som baseras på verkliga livet. Därför skaffade jag GTA. Men det saknades något, det saknades folk som pratar med varandra, det saknades de extra detaljerna i vardagen. Det har roleplay, det har Unive. Det är en proffsig server då de absolut allra flesta håller sig till reglerna och är alltid i karaktär. Jag älskar iden om att man kan köpa mat, dricka, mobiltelefon och mycket annat. Animationerna som det finns är också sjukt bra, att laga bilar, ljudet när man gör det. Alltså det är svårt att skriva få saker om servern som gör mig intresserad. Den är grym bara.

Hur hittade du Unive? Jag sökte upp bra roleplay servrar på FiveM, första servern var Unive och det förstår jag. Har inte testat många andra men denna har jag fastnat för.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att leva ett vanligt liv, arbeta upp mig till bättre jobb, tjäna mer pengar och bli framgångsrik. Som i riktiga livet. Jag vill gärna hålla på med bilar då det är himla roligt att göra. Laga, åka, titta, allt med bilar är roligt. Då vill jag gärna tjäna bra pengar tack vare hårt arbete så jag kan köpa mina drömbilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli en respekterad medlem av admins, jag vill att de ska se att jag är en seriös spelare och vill inte lalla runt. Jag vill att de ska se att jag jobbar bra och håller mig till mina mål i livet i min karaktär. Men först och främst måste jag bli medlem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte en enda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka