Nekad Vimme | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vimme

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? 17/ vimmedet21

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valter,Svensson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig snäll och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i ett kriminellt område där pengar alltid var ett problem, vilket gjorde att han tidigt började med småbrott som stölder och senare gick vidare till rån och droghandel, och efter flera problem med polisen bestämde han sig för att flytta till staden för att bygga upp ett nytt liv inom kriminaliteten, där hans framtidsplan är att tjäna mycket pengar, skaffa starka kontakter, starta ett eget gäng och bli en respekterad och fruktad person samtidigt som han försöker undvika fängelse och hålla en låg profil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att alltid köra seriös och realistisk rollspel, skapa bra scenarion med andra spelare, utveckla min karaktär över tid och bidra till både kriminell och civil RP. Jag följer reglerna, respekterar alla spelare och vill hjälpa till att göra servern roligare och mer levande genom bra samarbete och långsiktig RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan spela på ett sätt som gör scenariot roligt och realistiskt för alla. Man ska kunna låta den andra sidan lyckas ibland så att RP blir bättre och inte bara tänka på att själv vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej eftersom jag aldrig har spelat på denna rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel på serverregler är RDM och VDM som betyder att man inte får döda eller köra på någon utan anledning, metagaming som är att använda information utanför spelet, powergaming som är att göra orealistiska saker, samt FearRP och NLR som handlar om att spela realistiskt och värdera sin karaktärs liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad i RP och tycker om att utveckla min karaktär över tid, skapa roliga och realistiska scenarion med andra spelare, följa serverns regler och bidra till en positiv och levande spelmiljö där alla kan ha roligt tillsammans.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad ansökan
Anledning: Du är fortfarande på andra servers, du har tidigare ansökt till medlem här och du är mycket medveten om att du inte får vara aktiv på andra serverns. Du är just nu aktiv medlem på Avena RP och så som jag har fått det har du valt att du inte kommer lämna Avena RP

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka