Accepterad vimanskiy | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vimanskiy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vimanskiy

Vad är ditt namn i verkligheten? William Viman

Vad är ditt discord namn? vimanskiy

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 1999

Berätta om din karaktär. Reven Ramkos är 21 år gammal och har just hoppat av sina studier till ingenjör efter tre år, trots att han anses vara en av universitets absoluta toppstudenter. Detta efter att under studietiden kommit i kontakt med drogvärlden under alla fester, och hört om enkla pengar han kan tjäna utan att jobba 60h i veckan för företag som kunde inte kunde bry sig mindre om Reven som person. Därför är han nu redo att i sin nya stad göra allt för att lära sig denna nya värld, tjäna pengar så han kan köpa allt han kunnat drömma om och festa mer än under sin studietid.
På utsidan må Reven verka som en riktig vattenskalle som enbart bryr sig om sig själv och tror att han står över allt och alla, men innerst inne är han en lojal och omtänksam person som som nu, tyvärr, verkar tagit fel vägval i livet...

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är ganska ny inom RP men tycker det är kul att spela tillsammans med andra personer och att göra det på ett seriöst sätt, sen så tror och hoppas jag att jag kan bidra till en bättre och roligare server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har en polare som är whitelistad på servern, sen så har jag lirat några timmar på servern innan och fått en bra känsla av att det skulle vara en rolig server att lira på.

Hur hittade du Unive? Kompis som lirat på servern innan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och försöka spela en så bra och bidragande karaktär som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nää

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka