Nekad Vilson | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vilson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199068009058/inventory/

Ditt Hex-ID: 11000014206d262

Vad är din discord tagg? Vilson0700#1353

Vem var det som bannade dig? Mr duck

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning jag har inte kört bil på hela dagen så jag vet faktiskt inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte ner till autoexperten för att jobba och det var min kompis som körde eftersom att jag sålde min GMC sierra imorse klockan 12 ungefär och det var min enda bil som faktiskt är bra att köra. Sedan när vi kom in så råkade min kompis köra över min andra kompis och sedan när jag hoppade ur så vart jag bannad. Det var ju inte äns jag som körde och jag sa inte häller att min kompis skulle köra över hans bil. Dessutom så kan ni vara jätte snälla att kolla exakt vad som hände ifall ni inte tror mig. Jag vet inte varför jag blir bannad när jag inte kört bil på nästan hela dagen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt eftersom att jag inte kört på hela dagen det är bara min kompis som har kört mig till ställen men jag vet inte varför jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var så länge sen jag vart bannad så jag kommer inte ihåg det var runt i början av maj men det var ett missförstånd som jag kommer ihåg det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har ingen aning jag har ju inte kört på hela dagen och jag vet heller inte varför jag blev bannad som sagt. Men jag vill ha en förklaring varför jag vart bannad av han som bannade mig. Men om han bannat mig av missförstånd så är det ok.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte vad jag ska säga här för som jag sagt att jag inte har nån aning varför detta hände mig

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka