Nekad Vilner Gw | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pubis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778605/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilner

Vad är ditt discord namn? Pubis #6711

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Vilner Gw är 31 år gammal och kommer från Blekinge. Han har även 4st syskon. Båda hans föräldrar är döda och dem ända han hänger med på dagarna är sina syskon och alla dem är också killar. De dem brukar göra på dagarna är köra och åka långa resor med bilarna, jobba, bara häng och kanske ta en öl ibland och åka på lite bilträffar när de är sånt och lita annat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För de är ett bra och trevligt community, bra RP, trevlig RP, rolig RP och en massa mer om RP:en, trevliga staffs, staffs som liksom hjälper en så fort man behöver hjälp och men MASSA MASSA mer roligt och najs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt de är ett trevligt community och väldigt bra rp och väldigt trevliga staffs.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den väldigt länge men jag råkade lämna Discorden och då blev jag ju av med min WL.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bara förbättra min RP och andras med för den delen och ha väldigt roligt och trevliga stunder med mina polare när vi sitter och spelar på Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bara förbättra min RP och andras med och ha .väldigt roligt och trevliga stunder

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej (Jag va väldigt kotfattad nu efter som jag redan har haft WL och jag råkade lämna Discorden)

Nekad, Läs frågan igen (Varför ska just du bli Medlem på Unive?)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka