Accepterad Vilner Gw | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pubis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778605/

Ditt Hex-ID: 11000013ecb54ad

Vad är din discord tagg? Ville_so #6711

Vem var det som bannade dig? HammarI0f

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för : GROV FEAR RP ~ HammarI0f

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag RP:ade inte tillräckligt rädd och jag och min kompis körde iväg med bilen och det ska man inte göra i det scenariot. Jag vet att det inte var bra men asså jag ville inte dö och igen´tligen skulle vi bara stannat där och gjort som dem sa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde runt i hans bil och sen såg vi att folk skrev i Twitter att det var en stor fest på Club de Moñeño. Jag och min kompis jobbar på Moñeño så då åkte jag och min kompis och bytte om till våra jobb kläder lite fort. Sen när vi kommer till Moñeño var det ingen fest för då var det bara ett gäng som hade lurat oss så att vi skulle komma dit och råna oss. Sen när vi kommer in på cluben går vi bak till baren för där vid jobbar jag och min kompis. Sen efter en sekunder så börjar gänget säga att vi ska gå framför baren. Och då blir jag och min kompis rädda och så springer vi in i ett annat rum där gänget inte kommer in. Sen så skriker dem på oss att vi ska komma fram men sen så springer vi ut från rummet och så springer vi till ett annat rum. Men där kommer dem in men efter några sekunder när vi redan har satt oss i min kompis bil igen så springer dem ut och sen så kör jag och min kompis iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ej en felaktig ban för den var vi som gjorde fel. För vi skulle bara RP:at igentligen men vi ville inte dö. Jag lovar att RP:a bättre för vill ej bli bannad av detta igen och jag har blivit bättre på att RP:a och jag vill gärna kunna spela igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en felaktig ban. För det var en kille som körde på mig ett fler tal gånger och sen så fick jag ont och de och efter en stund när jag hade legat på marken och haft ont så reser jag mig upp och sparkar på bilen och frågar vad han håller på med och direkt efter blir jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag hade gjort som dem sa och att vi inte körde iväg och att jag skulle RP:at mycket bättre. Och jag har lärt mig att RP:a bättre och kommer göra som dem säger ifall jag kommer in i ett sånt här scenario igen. Jag ber så mycket om ursäkt och hoppas att ni kan förlåta mig. För vill gärna komma in igen på Multistaden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska köra iväg igen i såna här scenarion och att jag ska göra som dem säger nästa gång jag hamnar i ett sånt här scenario. Jag har även blivit bättre på att RP:a

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka