Dubbelpost Vilner Gw | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pubis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilner.

Vad heter du på discord? Ville_so #6711

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2007

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? För jag vill kunna hjälpa folk så dum kan få bättre jobb och jag vill kunna WL dem som älskar att RP:a eller bara gillar det. Men jag vill också hjälpa till på servern och så att alla spelare kan få en bättre upplevelse. Och göra så att folk tycker det är roligare att spela och sen så kanske dem säger till sina kompisar eller så att dem också ska börja spela på servern och sen så får vi kanske mer spelare då osv.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? För jag tycker att såna här grejer är roliga och jag vill hjälpa folk att få bättre jobb, roligare jobb och så att dem kan RP:a mer och bättre.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Vara snäll, trevlig, inte vara för stressad, god ton osv.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Multistaden? Att det går fortare för folk att få svar och dem får ju mer hjälp.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Bra RP, hålla sig till reglerna, och inte bara hålla på att lalla sig osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Att svara på WL ansökningar, hjälpa folk så mycket jag bara kan och bara göra folk glada.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: börjar jag skolan 08.20 sen nu när vi har distans så är jag inne mer på DC och på multipvp.se. Men sen efter skolan brukar jag dra ut med kompisar en stund och sen hem och sätta sig framför datorn och spela. På loven är det typ samma att jag är med kompisar och sen drar hem och spelar. På vardagar kan jag spela från ungefär 15.00-00.00 och på helgerna hur länge som helst och på loven också.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon annan server har aldrig gjort och kommer aldrig att göra för Multistaden är den bästa svenska RP servern som finns.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att ni gör ett riktigt bra jobb och fortsätt så som ni gör. Så önskar jag er en fortsatt trevlig dag.

Dubbelpost, håll dig till 1 ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka