Vilner Gw | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pubis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilner

Vad heter du på discord? Pubis #6711

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar: 17.00-00.00
Tisdagar: 17.00-00.00
Onsdagar: 17.00-00.00
Torsdagar: 17.00-00.00
Fredagar: 15.00-så länge jag orkar
Lördagar: när jag vaknar till jag inte orkar mer
Söndagar: när jag vaknar-00.00
Och lov: när jag vaknar till jag inte orkar mer

Berätta om dig själv Jag heter Vilner är snart 15 år, bor i Blekinge och är även uppväxt i Blekinge. Mina intressen är att RP:a och har gjort de i typ 1 år, älskar att hänga med farsan till hans jobb där han äger ett lastbils företag så lastbilar och motorer och att RP:a är mina stora intressen. Men de jag brukar göra om dagarna är att gå i skolan sen va ute med polarna en stund och sen hem och äta och sen sätta mig framför datorn och spela på Unive. Jag har även spelat på Unive i ungefär 1 år.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff så skulle jag vara inne så ofta jag kan och så ofta som möjligt (varje dag). Jag hade gjort allt i min makt för att förbättra servern och göra den ännu större. Och i början så skulle jag ta ALLA jag ser i support och försökt hjälpa ALLA som behöver hjälp. Jag skulle även noclipat typ hela tiden och bannat osv alla som inte kan bete sig, inte sköter sig och inte följer reglerna osv. Och liksom även gjort så att man kom in i staff teamet så bra som möjligt och försökt få bra kontakt men alla andra i staff teamet. Sen när jag har varit staff ett tag så skulle jag nog gjort samma fast ennu hårdare och försökt hjälpa alla som behöver hjälp och även dem andra i staff teamet om dem behöver hjälp. Jag kommer även att göra mer staff arbete istället för att RP:a, jag hade till och med kunnat ge upp med att RP:a och bara göra staff arbete både för att de är roligt och även för att göra servern ännu större och hjälpa allt och alla osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 år.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Unive är den svenska största, roligaste, bästa RP servern, har ju också länge velat bli support på denna servern och länge spelat på den. Älskar även att hjälpa folk som behöver hjälp. Tycker även att det är roligt att vara support då jag har varit både support, servervakt, mod, head-mod, Admin, Sr.admin och även Ägare. Så jag har väldigt mycket erfarenheter och kan mycket inom att vara staff och så. Och jag älskar verkligen ALLA personer som spelar här på Unive för liksom de är väldigt bra RP, rolig RP, bra staffs och en MASSA mer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att ta hand om support ärenden och även report ärenden och banna och ge varningar osv till folk som inte följer reglerna och gör regelbrott. För att häja RP nivån här på Unive så hade jag ju som sagt tagit hand om support ärenden och även report ärenden osv och ta hand om folk som har gjort fel och så. Och för att göra servern ännu större sp hade jag försökt att sprida servern och talla väldigt gott om den och så.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja som sagt jag har varit servervakt, support, mod, head-mod, admin, sr.admin och även ägt en egen server. Så jag har väldigt mycket erfarenheter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt bra. Här är några exempel:
/kick [ID] du sparkar en person
/sqlban [ID] [längd] du bannar en person
/sqloffline [Hexid] du unbannar en person
/revive [ID] du revivar en person
/noclip då gör dig onsynlig och kan flyga runt.
/freeze [ID] du fryser en person så att han/hon inte kan göra någon ting.
/announce Man skriver att meddelande till hela servern
/goto [id] man går till en person
/spectate [id] dutittar på en person
/spec man får upp en liten grej så att man kan välja vem man ska speca
/tpm du teleporteras till din ping på kart
/dv man tar bort ett fordon
/setjob [ID] [Jobbet] [ranken] man sätter ett jobb på en person

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja de tycker jag nog att jag har. Tror nog även att mina föreldrar och så håller med mig om det.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon annan server, jag spelar bara på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att ni har lyckats riktigt bra med hela servern och att kunnat hålla uppe den så här länge ni gör ett riktigt bra jobb. Så fortsätt så som ni göra :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka