Nekad Vilner Gw | Ansök till whitelist ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pubis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilner.

Hur gammal är du? Snart 14 år.

Vad heter du på discord? Ville_so #6711

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag och det lovar jag.

Hur aktiv är du i discorden? Kollar nästan hela tiden för jag har tre skärmat och på en spelar jag och på en har jag Discord och sen så brukar jag kolla på mobilen rätt ofta.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För jag vill kunna hjälpa folk så dum kan få bättre jobb och jag vill kunna WL dem som älskar att RP:a eller bara gillar det. Men jag vill också hjälpa till på servern och så att alla spelare kan få en bättre upplevelse. Och göra så att folk tycker det är roligare att spela och sen så kanske dem säger till sina kompisar eller så att dem också ska börja spela på servern och sen så får vi kanske mer spelare då osv.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag älskar att hjälpa folk och älskar denna servern. Vill även att folk ska ha det så roligt som möjligt och så roliga jobb som möjligt och så rolig RP som möjligt osv. Och jag vill att folk ska vara så glada och lyckliga som möjligt. Och om ingen annan staff eller så svara sent på kvällen eller på natten så kan jag lätt fixa det då jag ofta är upp långt på nätterna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? ABSOLUT inte har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka