Accepterad Vilmush | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilmush

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Vilmush

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vilmushh/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? Vilmush #2380

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi Knutsson, Jobbar på Mekonomen. Född 2000. Han är väldigt intresserad av bilar. Han är lite blyg, Han är liksom den som hänger med på sidan men ändå är chill och kul att vara med. Och han är rätt så straight forward, Hittar ofta på kul grejer och skrattar mycket.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag tror att jag kan bidra med roliga konversationer och scenarion. och jag vill kunna delta i konversationer i discorden i t.ex ooc chatten och stör ej kanalerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har testat att spela på flera olika svenska servrar men Multistaden är den bästa jag testat.

Hur många timmar har du på FiveM? 89

Hur hittade du Multistaden? Jag letade efter svenska servers och när jag hade spelat på denna ett tag så märkte jag att det var en riktigt bra server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har tidigare spelat lite på RedlineRP och rätt så mycket på Neonstaden men efter de stängde ner så hittade jag denna och nu är Multistaden min main server.

Utveckla lite under "berätta om din karaktär" så kommer ansökan se bättre ut!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka