Nekad vilmurt | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmurt

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198380450173

Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer carlsson

Vad är ditt discord namn? Twitch_vilmurt0#8855

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Ivar heter han. han är född 1997. Han är en grabb som har haft en tuff uppväxt. Hans far dog av överdosering när Ivar var 7. Så han har bara haft en mamma som har krigat sig igenom sitt liv. Ivar hade även 2 storebröder som lärde han allt dom kunde. När han var 10 fick han var med och råna en butik för att han, sin mamma och sina 2 storebröder skulle klara sig. Ivar skiter i vad alla andra tycker om han. Ivars största svaghet är att han lätt blir arg och det tar han ut över andra. Hans största intresse är att köra motorcykel, sen så finns det såklart andra. Ivar vill flytta in i staden för han vill skaffa nya vänner som han kan ha kul med. Han vill gå med i ett mc-gäng/klubb för det har han velat sedan han var liten. Men han är van vid vapen, misshandel och droger för det var det som hände i hans liv när han var runt 10 år. Ivar har aldrig varit omtyckt, han blev mobbad när han gick i skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive pga att det är en stor, bra och seriös server. Som även har bra staffs och seriösa spelare. Jag vill även bli medlem för att få min karaktär till 100% och sedan försöka få en krim roll. Jag kommer bidra till roliga scenarion för att jag kommer vara en aktiv och seriös spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en stor server med seriösa spelare och bra staffs som gör ett bra jobb så servern blir så bra som mjöligt

Hur hittade du Unive? Jag har hittat den genom olika polare som har rekommenderat den för mig, som ett tex ifall dom veta någon five m server med seriöst rp då säger dom unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla mitt rollspel så det blir så bra som mjöligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att som sagt utveckla min karaktär så den blir så bra som mjöligt och ha så roligt som mjöligt när jag spelar, även skaffa nya vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är min första rp server jag spelar på och kommer nog aldrig byta pga att det är väldigt bra staffs och seriösa spealre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka