Nekad vilmurt | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmurt

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad heter du på discord? Vilmer#8855

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Sedan varierar detta då det är sommarlov och man åker hemifrån ibland.
Vardagar 15/19-01
Helger 12-01

Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 1- 1,5 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 Gånger, kunde ej få in bild- Jag anser att några är felaktiga det flesta är för länge sen då jag inte hade så bra koll på rpn. Men nu så har jag extremt god koll på regler.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? För mig är en Sv en aktiv spelare som är redo på att ta lite större ansvar medans man rpar. Jag vill underlätta jobbet för staffs med att tex kicka lalliga spelare, som tex du och några kompisar är under ett roligt och seriöst scenario så kommer det en lallare som slår på bilar och håller på då skulle jag kunna kicka/banna han för lall. Som sv vill jag även att personen jag bannar/kickar tar lärdom av det, och anser jag att en ban jag gjort ska förlängas så skickar jag ut det i sv dcn så någon sv ansvarig kan ta sitt beslut.
Jag kommer även dva bilar som bara står och blockerar en väg eller står helt fel för rpns skull. Men sedan ska man ej leta efter problemen utan man ska ta det när det uppstår ett regelbrott i rpn.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig då jag har god koll på alla kommandon som man får tillgång till. Jag har även god koll på hur ett bra scenario ska gå till och jag skulle inte banna någon under scenariot då det kan förstöra rpn. Jag kommer även se till att personen jag bannar tar lärdom av sin ban, så personen inte gör om sitt misstag. Jag kommer alltid göra mitt bästa så att server håller en god rp nivå med minimalt lall. När jag gör mitt bästa så kommer jag även underlätta arbetet för staffs dom kan få mer tid för viktigare saker än att banna en lallare.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En god sv för mig är en aktiv spelare som tar sitt ansvar och använder sina perms på bästa sätt utan att ens fundera på att abusa dom. Jag anser att man ska ha spelat ett litet tag på unive med för att veta hur olika scenarion går till, även ska du försöka lära den som gör regelbort det är liksom ingen ide att banna hen för Vdm jag anser att det är bättre att banna utvecklat tex "Vdm, Kör över folk på piren". Som servervakt ska man även vara en trevlig och snäll person, även vara ärlig så om en vän gör ett misstag så ska du banna/kicka hen med.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Jag tycker att det är korruption att inte banna sina vänner när det gör misstag för då kommer dom inte fatta att det gör fel. Sedan att utnyttja sina perms för egen fördel är sv

Kolla gärna här innan svar, jag såg ej att jag gick vidare till intervju då jag var på semester men vill heller inte bli nekad för plagiat då det är min egna text som jag tog från den förra ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka