Nekad vilmersjoberg | Medlem ansökning [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmersjoberg

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer sjöberg

Vad är ditt discord namn? vilmersjoberg2

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi mustafasson och har ett stort intresse av bilar, speciellt import bilar. just nu är inte Abdi med borgare men han skulle gärna vilja bli de då han ska satsa på det kriminella livet senare under livet. han vill just nu för tillfället jobba på mekonomen då Abdis pappa visade mycket när han var liten och mekade med Abdis EPA. men han har just nu många vänner nära o kära som han vill ta steget till med så han hoppas på att bli medborgare idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra men bra scenarion och försöka utöka mitt rpande till en ny Nivå. jag kommer rollspela på två olika karaktären då på den ena ska jag försöka va en vanlig person och rpa som vanligt, och på den andra ska jag va en kriminell grabb med många kontakter och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man själv inte måste vinna alla scenarion tillexempel om man skulle börja tjafsa så måste inte alltid jag själv vinna de måste man låta motparten också göra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har ett flertal erfarenheter inom rollspel då jag varit medlem fler gånger på unive har också varit Krim ett fler tal gånger då att man till exempel om man blir rånad så måste man värna för sitt liv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vore kul om jag blev godkänd

råka klicka enter några av reglerna är. rdm random death match att man skulle gå fram o döda någon utan anledning.
vdm att man kör över någon eller dödar någon med en bil eller fordon.
eller fear rp: att man måste värna om sitt liv om man tillexempel skulle bli rånad
aja hoppas jag blir godkänd

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs beskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka