Nekad vilmersjoberg | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmersjoberg

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vilmer69/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? vilmersjoberg2

Vem var det som bannade dig? tekan1337

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sade n-ordet i en support när jag försökte fixa när min kompis blev kallad de ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar var uppe med några vi inte kände, då det är en grabb som kör på mig så att jag flyger ner fån en byggnad. då skriver jag till Staffs och nån löser honom. sedan kommer hans kompis fram till min kompis och kallar honom för n-ordet ett flertal gånger. då hoppar jag support och berättar vad som har hänt då jag råkar säga n-ordet i support och jag får pban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban för de var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för röst efter karaktär.
c logg då jag har lärt mig att man ska rollspela med röst till rätt karaktär.
också för powergaming då jag lärt mig att man ska bara göra verkliga saker.
och för lalla då jag har lärt mig att man inte ska lalla.
och se sexuella övergrepp då jag har lärt mig att man aldrig ska göra saker som har med övergrepp att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat saga till staffsen om det som hade hänt men jag hade kunnat använda ett annat ord val istället för just det ordet
eller så hade jag kunnat skita i de dom höll på och låtit staffsen ta hand om de så länge. så hade nån annan löst de med dem.
men jag hade tappat en kromosom innan de så de blev lite fel men de går ju inte o ändra på nu bara att man slutar liksom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man absolut aldrig ska säga något rasistiskt mot eller till nån. det är nolltolerans på de. kommer absolut aldrig göra om det svär på mitt liv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag hoppas verkligen inte min karriär på unive slutar såhär.

Fel hex id samt det du gjort är absolut inte okej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka