Accepterad VilmerLund | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VilmerLund

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: VilmerLund

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356148510

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: sAd ButTeR cAt

Vad är din discord tagg? Vilmer L#6618

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, det var inte ens mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg upp mot motorvägen, för att kunna ta mig upp på motorvägen så var jag tvungen att svänga höger upp mot en uppförsbacke. På den uppförsbacken så stod det en bil från Falck med 1 person i, sen 2 personer sprang helt fritt och en till Grön BMW. Jag svängde upp i låg fart samtidigt som personen från Falck hoppar rakt framför bilen samtidigt som den Gröna bilen bakom kör in i mig så att bilen kommer med en högre hastighet rakt in i Falck personen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig bann eftersom att jag tog mitt ansvar för att se till att ingen skulle bli påkörd, därför jag körde med låg hastighet. Sen kommer ju denna bilen bakom och puttar mig framåt. Så jag förstår inte varför jag blev bannad när det inte var jag som gjorde något, utan bilen bakom.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nope

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit en annan väg för att komma upp på motorvägen. Samt att kunna undvika Falck bilen och den andra bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det har jag inte, bara att man inte ska svänga på en ockuperad väg.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka