Accepterad vilmerhejhej | Ban Överklagan [Tekan1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stinky

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hej69/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? vilmer sjoberg#3469

Vem var det som bannade dig? Tekan1337

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-24 184354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde en grov vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis titus som precis hade varit på sc styling och vi var på väg ner till piren för att vi hade pimpat våra bilar likadana så vi ville liksom visa att vi kände varandra så då skulle vi visa upp oss på piren. då när vi ställer oss där så kommer det upp en grabb till mig och titis. då han sätter sig på titus fyrhjuling och börjar tjuv koppla den då jag och titus varnar honom och sedan klarar han det och kör iväg. då får vi stopp på honom och jag börjar köra in i honom och sedan när han har hoppat av så kör jag över han några fler gånger. och sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban utan det var jag som gjorde allt fel och att jag inte inte hade nåt konsekvenstänk

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare haft några ban när jag gjorde powergaming och efter den bannen tänker jag alltid på att jag ska köra som mamma kör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha ändvänt mig av ord istället jag kunde pratat mig ur detta senario men jag hade inget konsekvenstänk så det blev som det blev men det kommer alldrig hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? efter den här bannen har jag lärt mig att man verkligen ska rpa som i riktiga livet. och ropa som om man tilleexempel skulle vara den andra personen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka