Nekad vilmerhejhej | Ban Överklagan [Tekan1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stinky

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hej69/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? vilmer sjoberg#3469

Vem var det som bannade dig? Tekan1337

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-18 194847.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis titus hade preicis varit på sc styling och gjort våra bilar likadana för att visa att vie polare liksom. och vi börjar åka ner mot piren och då så kommer det en grabb och snor titus bil och vi blir förbannade så vi drar efter i min audi och då så kör vi på honom några gånger och sedan blir vi arga så jag kör över honom och då blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban utan det var mitt fel och det står jag för. för det var ju liksom vdm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad för pg innan och det var för jag hoppade ur en helikopter så det gör jag inte igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försöka få stopp på honom och prata igenom det hela så hade det säkert löst sig ven tydligen var jag så dum och inte tänkte på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer inte vdma nånting jag kommer bara prata igenom alltig och jag ska låsa mina bilar. det våre kul om jag skulle kunna bli unbannad för då kan jag bli bättre på saker för att unive är den bästa servern som finns.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka