Accepterad vilmergil | Polismyndigheten Ansökan (noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmergil

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 21 April 2008

Vad heter du på discord? vilmer#5011

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 230

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara aktiv vardagar 15:00-22:00

helger 11:00-00:00
med pauser osv

Vad heter du? Ops är just nu krim men kan bara ta bort det och kommer såklart göra ny karaktär men nils svensson

Hur gammal är du? 29

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag simmade väldigt mycket med min familj och vänner när jag va yngre och gillar fortfarande att simma väldigt mycket

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för jag vill att alla ska känna sig trygga var dom än är. och jag vill att ingen ska va det misnta rädd utan att dom ska känna att det finns folk som kan hjälpa dom. jag vill också hjälpa till och sätta dit brottslingar. sen så gillar jag att hjälpa till, rädda liv och hantera press. Sen så vill jag att ingen ska känna sig mobbad elelr kränkt eller något sånt spelar ingen roll om det är i skolan på gatan eller hemma jag vill att alla ska känna att dom kan komma till polismyndigheten för alla vart boch en man kommer ifrån så ska alla känna sig lika viktiga för alla har lika värde

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? det som jag tycker är det viktigaste inom polis yrket är att man kan hantera press och är modig. och jag tycker det är viktigt att man vet vad radiodiciplin är och hur man beter sig där. och det är också viktigt att man vet hur man kan rädda liv, och sen såklart ska man va simkunnig tycker jag är väldigt viktigt då man också räddar folk på sjöss. sen är det verkligen viktigt att man ska ha respekt för alla människor stora som små både kollegor och med människor.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet ganska mycket då jag sätt mycket dokumentärer om poliser. Så man ska ha respekt mot alla som jag sa. man ska kunna jobba med alla. Sen så vet jag vad radiodiciplin är vilket är att man ska bete sig i radion ej skrika och prata klart och tydligt och säga sitt rakelnummer tex 2345 gör trafikstopp på en röd volvo 240. Man ska också aldrig hålla på och skrika på folk utan prata lugnt med dom. Och jag hoppa satt få lära mig mer om detta fina yrket

Har du några tidigare erfarenheter? asså jag har inga direkt erfarenheter då jag aldrig jobbat inom blåljus jobben förut men jag har som sagt kollat på en del dokumentärer om polis så jag skulle väl ändå säga att jag har rätt så bara koll och så. tror jag nämnde det mets ajg kunde där innan

Hur är du som person? som person är jag en väldigt lugn och trevlig person av mig. jag tränar väldigt mycket och sen så är jag väldigt modig jag gillar mycket att hjälpa till i samhället och göra så alla känner sig trygga. jag kan också såklart bli arg men det är ifall någon gör något dumt tex skjuter en civil vilket jag såklart hoppas aldrig händer. Sen så gillar jag att jobba med människor runt om kring mig hela tiden. Jag är väldigt bra under stress och press då det va väldigt stressigt där hemma när jag va liten och hade väldigt mycket press i skolan under prov osv för mina föräldrar förväntade sig väldigt mycket av mig

Är det något vi bör veta om dig? inte vad jag vet just nu nej

Godkänd, välkommen på intervju måndagar/tisdagar. Förväntar mig en bra intervju eftersom du blir ett undantag på åldern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka