vilmergil | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vilmergil

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad heter du på discord? Vilmer#5011

Ange ditt födelsedatum 21 April 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag 16:00-22:00
Tisdag 16:00-22:00
Onsdag 17:00-22:00
Torsdag 16:00-22:00
Fredag 15:00-00:00
Lördag 13:00-00:00
Söndag 12:00-22:00

Detta kan variera beroende på läxor osv

Vad är det som får dig att söka till Staff? Det som får mig att söka till staff är att jag har varit trainee som det hette då en gång innan och jag tyckte det va väldigt kul och jag älskade att hjälpa till och hålla koll på servern jag tror jag blev demotad för jag va lite inaktiv men nu kommer jag vara mer aktiv. Sen så gillar jag verkligen att hålla koll på servern så reglerna följs och hjälpa till både inne på servern och på discord servern för jag tycker verkligen det är en skön känsla när man vet att man har hjälpt till med något. Och sen så när jag va staff så va jag alltid så glad för jag kände att jag gjorde mycket nytta

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja utveckla rpn då det hela tiden kommer in nya folk hör på servern och då hjälpa dom att komma igång och sen så vill jag se så reglerna följs men sen också såklart ge folk mer än 1 chans jag skulle helt enkelt vilja utveckla ron på servern

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern i nu ca 4 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har som sagt varit trainee som det hette då

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Banna/Kicka
/sqlban - Du bannar en person
/sqlunban - Det kommandot unbannar du en person med!
/sqlbanhistory - Kolla anledningarna till bansen som personen har fått o vilken staff som har utfört banen!
/sqlbanoffline - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid!
/sqlsearch - Detta kommandot letar fram permidt på personen som kan användas i ./sqlbanoffline kommandot
/kick - Du sparkar personen från servern!

Spelarhantering
/bring - Du tpar en person till dig!
/goto - Du tpar dig till en person!
/toggleid - Du ser idet på personen ovanför huvudet!
/freeze - Du fryser personen så han inte springer iväg!
/revive - Du återupptar personens liv!

Staff Kommands
/noclip - Du får flymode!
/spec - Det är som noclip fast den automatiskt flyttar dig med personen! Även Knapp: G Så kollar du deras inventory då du kan se spelarens pengar o annat!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

+rep Otroligt mycket erfarenhet inom rp och skulle passa bättre än perfekt som trainee.

Mvh Blurr

[Servervakt]
------------------------

[Bolis]
------------------------

[Aktiv medlem]
------------------------

[DC: Blurr#3357]
------------------------

giphy.gif

+rep då han var trainee innan,
-rep då han valde att byta till en annan server och inte har utvecklat sin ansökan.

Tillbaka