Accepterad Vilmer123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilmer123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? Fapelle

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse Haschberg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bestämd, säker och ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i förorten där han såg en massa kriminalitet, och istället för att dras in i kriminaliteten så bestämmer han sig för att bli polis. Hasses resa är att klättra sig upp i ranker inom polismyndigheten och göra staden till en bättre plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en go och härlig stämning, med roliga och unika scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska göra allt i sin makt att vinna i ett scenario, utan att man ska låta den andra personen få chansen att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt. Jag spelade som krim utan att ha rollen och fick då en ban i 12 timmar. Då förstod jag att man ska hålla koll på reglerna och spela ansvarsfullt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Halv OOC ingame, Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men hoppas jag blir godkänd!

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärda

Min karaktär Hasse Haschberg var vilken vanlig kille som helst som växte upp i förorten, han hade en mamma och pappa som jobbade hårt för att kunna sätta mat på bordet och ett tak över huvudet. Där han bodde var det en massa kriminalitet. Dem flesta barnen som växte upp där blev inte mer än kriminella avskum som förr eller senare blir skjutna eller ruttnar i finkan. Men Hasse ville ändra på det, han ville inte va det där ghetto barnet från förorten han ville göra något nytt. Därför bestämde han sig för att bli polis och göra staden en säkrare plats.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka