Nekad vilmer sjoberg | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmer sjoberg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer sjöberg

Vad är ditt discord namn? vilmer sjoberg#3469

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Levi Hansen, hans intresse är bilar, tjejer och att jobba. han föddes år 1998, hans uppväxt var väldigt svår för att han blev mobbad och kallas tjockis varje dag. hans pappa dog när han var 6 år gammal. men Levi stod upp för sig själv, han tog tag i sitt liv och flyttade till en stad som heter Unive. där hans andra del av släkten levde. när han kom till unive så ville han jobba men man var tvungen att va medborgare för att jobba på Mekonomen det var hans drömjobb. Levi gillar att göra allt vad han kan när det gäller att jobba. han lever än med sin mamma men hon ligger på sjukhus med svår cancer och tar medicin varje dag för att överleva. Levis bästa vän i staden Unive är hans vän Titus som han lärde känna första dagen han kom hit. Levi bor på motellet vid coop. det äör därför han vill bli medborjare i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har lite erfarenhet av rollspel, jag kommer bidra med bra rp och kan alla regler. jag kan bidra med goda senario, efter som jag själv tycker om att spela med olika senarion. att man pratar mycket osv, inte bara går runt och skjuter och gör andra onödiga saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla har roligt och att man inte alltid ska ha mest av allt eller vinna alla fighter. och att båda parterna ska ha kul.

Hur hittade du Unive? via min kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka