Accepterad Vilmer | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilmer

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198908903728/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? Wulf#4716

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Eriksson och är uppväxt i Södra Sverige. Under hela sitt liv har han drömt om att bli miljonär, men det har inte varit så lätt för honom. Under hela hans skolgång så vart han väldigt utsatt och mobbad. Alla barn sa att han ful, äcklig, gå och dö m.m. Nu så har han glömt bort allt det där och jobbar mot sitt mål som är att bli miljonär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är väldigt erfaren inom rp och rpear för att få många roliga scenarion och bra rp. Jag har även spelat på Unive tidigare och tycker att det är en väldigt bra server så att jag vill komma tillbaka hit och rpea. Det är roliga människor och väldigt bra och seriösa staffs. Jag kommer att bidra med rolig och bra rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med många roliga och olika scenarion. Jag kommer att han en bra, trevlig och rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka göra så att båda parterna tycker att scenariot var roligt. Man ska t.ex inte spela för makt och pengar. Utom för en roliga och hög rp nivå.

Hur hittade du Unive? Genom youtubers och streamers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka