Dubbelpost Vilmer | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilmer

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Ditt discordnamn: Wulf#4716

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff på denna server för att jag är en trevlig, social, hjälpsam och rolig kille. Jag skulle vilja hjälpa till att utveckla denna server och ta den till nästa nivå. Jag kommer att vara aktiv varje dag och visa ett stort arrangemang på serven och i staff teamet. Jag skulle gärna vilja vara med och utveckla servens rp och staff team. Jag vill hjälpa till att rensa lalliga eller problemspelare på serven. Jag har blivit lite trött på rollspelandet så jag skulle vilja testa något annat. Mina mål i staffteamet är att jag vill bli minst mod och uppåt. Alltså jag kommer inte vara staff i en vecka utom jag vill vara staff så länge som möjligt. Jag skulle vilja hjälpa till med att ta reports, helps eller support samtal. Jag tycker att detta måste förbättras lite och det är därför jag vill hjälpa till med det. Jag har även varit staff här innan och har rätt så bra koll på hur det går till m.m.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15-23
Tisdag: 16-23
Onsdag: 16-23
Torsdag: 15-23
Fredag: 14- så länge som jag orkar
Lördag: 14- så länge som jag orkar
Söndag: 14-23

Hur länge har du spelat på Unive? lite mindre än 2 år tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag har varit staff på serven en gång innan och har koll på många kommandon och vet hur saker går till m.m.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det är isåfall Jobb och donation då jag känner att jag inte har så mycket koll på dessa områden. men jag är alltid öppen för att lära mig nya saker!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka