Accepterad Villle | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Villle

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? itzvillelina#1938

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Pelle Karlsson är 30 år gammal. Pelle kommer från Sverige växte upp som en vanlig pojke i byn. Han ville alltid ha drömt av att ha ett bra jobb och tjäna mycket. Hans mamma supporta honom hela vägen fram till gymnasiet. Pelle klara säg med 330 merit och hans mamma var stolt. Han började jobba med bilar och insåg att det var roligt han började jobba med det. Han började köra Street race och vinna fler pokaler. Men efter några år senare gick Pelles pappa bort det blev svårare för Pelle, han tänkte så mycket att hans sista Street race hände något förskräckligt. Pelle hade ont i magen, huvudvärk, dåligt samvete han tänkte för mycket på sin pappa att när racet starta så gasa han för mycket i andra kurvan och flög in i sargen och bröt armen och benet och han får inte köra mer bil race. Han började med kriminalitet istället och börja göra droger han gjorde detta för att tjäna mer pengar för han blev av med pengar när han inte fick köra bil längre och han blev kickad från teamet. Hans pokaler stog och damma på hyllan med han satt i sin fåtölj och titta på tv hans karriär slutade när han var bara 30 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka hjälpa server inva kompisar försöka ha bra rp tänka realistiskt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna

Hur hittade du Unive? Jag har hittat den på TikTok och så har jag sätt den i fivem och vill köra den

Tillbaka