Inaktuell Villle | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villle

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Ditt discordnamn: itzvillelina#1938

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2010

Varför ska just du bli staff? jag vill hjälpa staff teamet. jag vill utveckla servern genom att hålla koll på rpn och utveckla den genom att hålla koll på alla spelare som finns på servern. hjälpa andra spelare. är aktiv jätte ofta.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är för mycket lall, Skjutningar och rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Staff teamet och jag ska arbeta med spelarna och emot regelbrotten så jag kommer lyssna på spelarna vad dom tycker fungerar dåligt och vad dom tycker fungerar bra, Som t.ex. om dom önskar sig något mer script eller annat, som kan minska skjutningarna och problemen och istället få dom kriminella att komma med skönare och mer social rp, som t.ex. mer butiksrån mer bankrån, mindre skottlossningar!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tycker att om man ska kunna agera professionellt som staff skall man kunna lyssna på båda parterna t.ex. någon hoppar support för att dom tycker någon begått ett regelbrott, skall man låta båda parterna förklara sig och i värre fall visa klipps

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är jätte aktiv är online mellan 3-9 timmar per dag beror på skola eller ej

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 25 juni 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff innan men inte på en sån här står server

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja donationer,support, kriminell och servervakt. Jag är inte beredd på dom här för jag är ganska säker i rp och jobb och vill hålla på med det jag har gjort tidigare men kanske i framtiden hitta på något nytt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka