Inaktuell Villle | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villle

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Ditt discordnamn: itzvillelina#1938

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska ha helper rollen för jag vill se till så att det inte är nån fail rp och hjälpa server med förslag om saker och att man ska vara realistisk när man spelar . Jag har sätt att vissa bara lallar. Angående lall så vet jag ganska mycket har fått en timmes ban två gånger för lall så vet mycket vad det innebär.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Fail rp tycker jag är den mest som inte fungerar bra

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi som team ska försöka att minska fail rp i servern var mer aktiv och att många ska sköta sig men det finns såklart folk som gör det. Men vi ska göra rpn mycket bättre och roligare vid te,x träffar och event osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja det är viktig för mig för man ska inte gå för rykten som sägs

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 3-8 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? 25 juni 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja och nej har varit staff innan men inte på en så här stor server

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja i donationer och support

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka