Nekad Villeyk | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villeyk

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 23 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Ville#4300

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 60 ca

Hur aktiv kommer du att vara? Rätt så aktiv. Tränar några gånger i veckan och går i skolan man utöver det är jag ledig. Spela är ett stort intresse som jag har.

Vad heter du? Jamal Bryant

Hur gammal är du? 27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Yes det är jag, 12 plats i OS

Varför vill du bli polis? Jag vill att alla som bor i staden ska kunna känna sig trygga. Man ska kunna lita på polisen och man ska alltid kunna vända sig till dem om något är fel.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man är snäll och trevlig mot alla eftersom det ger polisen ett bra rykte. Utan tillit till polisen så kommer det aldrig att funka.

Vad vet du om yrket i helhet? Att det är ett ansvarstagande yrke där man behöver tänka efter vad man gör. Man ska representera polisen väl eftersom det är vi tillsammans med alla andra som tar hand om samhället.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på Mekonomen rätt länge men även Postnord.

Hur är du som person? På fritiden är jag är pratglad och trevlig och i tjänst så är jag seriös när det behövs men kan även vara väldigt chill. Jag ser till så att alla i min omgivning mår bra och känner sig trygga. Jag är väl tränad och bra på köra bil, det är två intressen som jag har haft väldigt väldigt länge.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag är redo för en större utmaning är Mekonomen är gärna skulle vilja ha jobbet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka