Nekad Villevr | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villevr

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273615480/

Ditt Hex-ID: 110000112ad5678

Vad är din discord tagg? jens#9840

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230214_163853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag bröt mot reglerna om powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej, Jag skriver för att överklaga mitt ban. Jag förstår att jag blev bannad på grund av grov Powergaming och jag vill förklara situationen som ledde till mina handlingar. Medans situationen uppstod så befann jag mig på vägen från highway till Vallmo Blommorna på berget när jag märkte att mitt internet började lagga. Jag glitchade under mappen ett flertal gånger innan detta uppstod, när jag åkte från stan till min polares butik i paleto. Det uppstod även ett flertal dsyncs på vägen för båda oss som blev bannad. Jag fortsatte att köra, men jag hamnade i en situation där jag inte kunde kontrollera bilen ordentligt och oavsiktligt bröt mot reglerna om Powergaming. Jag vill poängtera att jag inte försökte medvetet fuska eller ta en orättvis fördel över andra spelare. Min intention var aldrig att bryta mot reglerna och jag beklagar djupt det som hände. Jag hoppas att ni förstår min situation och jag ber er vänligt att överväga att häva mitt ban så att jag kan fortsätta spela på servern på ett rättvist och lämpligt sätt. Tack för att ni tar er tid att läsa min överklagan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror på. För min del kan jag tycka att det var felaktigt då jag inte kunde kontrollera bilen överhuvudtaget. Med tanke på att jag inte ens såg vart jag var under händelseförloppet så var det svårt för mig att rpa korrekt. Å andra sidan är det förmodligen en rätt ban från erat perspektiv så det för er såg ut som att jag gjorde fel. Men som sagt vill jag poängtera att jag ej kunde styra bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad här en gång tidigare för mild failrp. Detta för att jag tidigare jobbade på mekonomen och under en stressad situation ej skrivit /me medans jag lagade kundens bil. (jag blev unbannad den gången)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet helt ärligt inte. En sak som jag skulle tänkt på var dock att inte köra en audi rs6 påvägen till vallmo blommorna. För att göra det mer realistiskt så skulle jag ha valt en större variant av pickup då det var en offroad väg. Detta är någåt jag ska tänka på i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Somsagt så skulle jag valt en annan bil för att senariot skulle verka mer realistiskt. Men tyvärr så kan jag ej stå för att jag grovt brutit mot en regel då det glitchade och laggade så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka