Nekad Villevessla12 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villevessla12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Broberg

Vad är ditt discord namn? villevessla12

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Victor Svensson 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Noggran, trevlig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär hade olika problem redan under födseln. Han låg länge med syrgas och mera. Under äldre ålder gjorde han många olika operationer för olika problem. Han har kämpat mycket under hans ungdom. Han missade mycket av skola på grund av operationer. Hans mamma donerade mycket blod till honom och offrade sitt egna hjärta när han bara var 10 år gammal. När han var liten träffade han en väldigt trevlig läkare som hjälpte honom genom flera operationer. När hans mamma dog blev denna läkare som en ny mamma. Han vill bli som den läkaren. Han vill hjälpa alla dem som behöver hjälp. I framtiden är hela siktet på att jobba inom sjukvården. Han vill se till att alla mår bra och får någon som är snäll samtidigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan se till att alla mår bra och får den hjälp dem behöver så snabbt som möjligt. Jag ska också aktivt arbeta för realismen i servern. Jag kommer även rekommendera spelet för vänner för att öka popularitet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan ibland låta motparten vinna för att hålla spelet roligt. Till exempel att ge upp i en skottlossning och starta en kidnappning istället för att hålla spelet roligt. Det handlar också om att ge alla en chans att delta på ett roligt sätt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM; Du skall ej döda någon utan en giltig anledning eller ett bakomliggande scenario. Sunt förnuft; du skall tänka logiskt och realistiskt och fundera om det går att göra något i rpn och i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hela texten är kopierad från min tidigare ansökan där jag missade intervju.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Förlänger din intervjutid med 24h då du ej fått rollen.

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka