Accepterad villepille1223 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lollo09Liam

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123938579/

Ditt Hex-ID: 1100001455c3d13

Vad är din discord tagg? ville🥥#5849

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? vet inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inget det står,Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: lenny solgård) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning, min kompis connectade till mitt internet och han var ip bannad så nå är jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget. min kompis var så dum att han connectade till mitt internet och testade gå in på unive så jag blev perma bannad. kolt hans hex id är: 110000144b9b9f5

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja ni skulle inte ip bannat han. nu är min farsars unive konto bannat ochså. kan ni unnbanna mitt hex id o steam profil

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig varit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kört rp på bra nivå. samla ihop ett gäng och typ bli polis. Hade gärna velat köpa en bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo. att inte lana

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka