Inaktuell villekille08 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 11 Oktober 2007

Vad heter du på discord? ville#8129

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 558 timmar.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara gätte aktiv det är det ända jag spelar men kan finnas undantag som träning och skolan

Vad heter du? Felix johansson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är väldigt simkunnig för att när jag vart liten så gick jag på simning och var gätte bra och vann massa olika tävlingar och kom 2 i som och har tränat livräddning väldigt länge när jag vart 18 så jag har många kunskaper inom simning och livräddning.

Varför vill du bli polis? Jag vill utveckla stadens säkerhet för att få bort så många kriminella som möjligt så att det blir ett tryggare samhälle och för att jag gillar att hjälpa folk för att dom ska trivas i samhället och inte behöver gå runt rädda och jag vill minska delen på kriminella och göra staden tryggare.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är viktigast inom polis yrket det är att göra staden tryggare genom att få bort dom kriminella som håller på att råna folk och tar folk som gissla jag tycker inte att folk ska gå runder och vara rädda och gå runt med skyddsvästar för säkerheten det är också att vi ska minska på stadens rån för att dom i affären behöver inte ha tex vapen i sin affär för att det är folk som rånar det är också att förbättra så att folk inte håller på att slåss men det är mest för säkerheten och det är väldigt viktigt.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet är att man förbättrar samhället och tryggheten genom att man tar kriminella och stoppar alla rån i staden och så att ingen behöver känna sig otrygg genom att massa folk har blivit rånare så att man inte går runt med skyddssaker för det ska man inte behöva göra men det är tyväär så att folk håller på att råna folk och det gör folk otrygga och då tycker jag att vi jobbar med tryggheten i staden genom att stoppa folk i trafiken tex så att dom inte råkar köra på någon för det kan hända ganska ofta och det blir inte bra när alla blir skadade på det viset.

Har du några tidigare erfarenheter? Det jag har för efaranheter är att min kusin som heter ville hirvonen han har varit srecuritas och han har lärt mig hur man gör när man tar bojor på folk och hur man brottar ner folk på ett bra sätt och styrke träning och har tränat gätte mycket på livräddning i vattnet så jag har ganska många efaranheter.

Hur är du som person? Jag som person är väldigt kreativ och lugn och glad som spride mycket glädje och energi och är väldigt bra på att prata med folk på ett bra sätt och är lugn som person och kan hantera strässiga sitvationer föör det tycker jag är viktigt att sprida mycket glädje och göra så att andra blir glada

Är det något vi bör veta om dig? nej.

+rep bra skrivet och utvecklat med bra erfarenhet eftersom han har ca 560 timmar

Tillbaka