Nekad villekille08 | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 11 Oktober 2008

Vad heter du på discord? ville#8129

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? vet inte riktigt typ ca100 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? väldigt mycket aktiv spelar bara på unive.

Vad heter du? joseph bejimi

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För att jag tycker att det ser roligt ut och att jag tycker att det är väldigt intressant som polis och jag vet hur det funkar för jag har massa kompisar som har varit polis och jag kan hantera strässiga sitvationer det är mest för att det ser väldigt roligt ut och att jag tycker att jag hade passat som polis massa kompisar som

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det är att man ska göra staden till en trygg plats så att alla ska känna sig trygga så att dom inte känner sig att dom ska bli rånade och saker det är väldigt mycket om trygghet och att verkligen göra sitt jobb som polis och att kunna få alla trygga i staden det är väldigt viktigt för mig och jag hoppas att ni förstår mig.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet väldigt mycket inom kåren tex när man ska använda vapen och att man hällst ska försöka sikta på fötterna och radio dicceplin och att man hälst ska tackla sen tacer sedan pistol och jag känner mig väldigt redo för att jobba inom kåren för att min bror har jobbat på securitas så jag vet på ett ungefär hur det kan va så jag hoppas att jag får en schans att bevisa det.

Har du några tidigare erfarenheter? Mina efaranheter är att min kompis har jobbat inom polisen och securitas så jag kan väldigt mycket så jag har nog ganska många efaranheter jag vet hur saker fungerar och jag kan väldigt mycket inom kåren och jag hoppas att jag kan bevisa vad jag går för inom kåren.

Hur är du som person? Jag är väldigt lugn och glad och inte så strässig för att om man strässar vet jag att inte det hjälper men jag sprider väldigt mycket glädje och jag är ganska hjälp sam om tex det är någon som behöver hjälp så kommer jag så fort jag kan för att jag vill vara hjälpsam och jag vill inte göra folk ledsna för att det kommer inte att hjälpa i denna sitvationen.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka