Accepterad villekille08 | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? ville#8139

Vem var det som bannade dig? nizze

Hur lång tid var din ban? permament

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det stod att jag hade streamsnipat men jag visste att det var en streamer men jag menade inte att streamsnipa så asså jag har pratat med han innan och han har lagat mina bilar och han har testat min bil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var så att jag var vid sandy och sen körde falck förbi och sedan letade jag efter dem för att jag visste att det var en streamer så jag lovar att det aldrig ska hända igen jag lovar!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sandy sedan vart det att falck körde förbi och jag visste att det var en streamer så jag körde efter och leta efter dem men jag vet att det jag gjorde var fel och kommer aldrig att hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för att jag visste att det jag gjorde var fel och att streamsnipa är inte okej för att man bara vill vara i folk streams och det vet jag att folk gör för att förstöra streamen eller att dom vill vara med i streamen men jag ville bara snacka med han och jag kände också att jag tänkte att jag skulle följa efter för att jag ville vara med i streamen men jag vet att det jag gjorde var fel och det kommer aldrig att hända igen jag lovar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för lall och jag har lärt mig att inte streamsnipa och att inte säga onödiga kommentarer men jag vet varför ni bannade mig för att streamsniping är inte kul för streamern och att massa folk gör det och jag vet att ni har det jobbigt när det är så många som streamsnipar men folk gör det för uppmärksamhet och att jag vet att det jag gjorde var fel och att jag ska tänka efter på vad jag gör

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte börja leta efter streamern och att bara låta han vara och ha en gätte bra stream men vi har snackat innan men nu var det att jag ville vara med så jag hade kunnat bara sticka vidare för att jag visste att det var han för att jag kände igen hans röst mewn jag fattar varför ni bannade mig och jag har lärt mig av den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte streamsnipa och att inte säga onödiga kommentarer och att streamsnipa är ffel man gör bara det för att man vill vara med i streamen och förstöra men jag menade inte att förstöra jag menade att jag bara ville vara med jag lovar att det aldrig kommer att hända igen och ni mods gör ett grymt jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka