Nekad villekille08 | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? ville#8139

Vem var det som bannade dig? sammeoof

Hur lång tid var din ban? i 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit bannad för suntförnuft i en vecka och om jag vill överklaga bannen så gör jag det på hemsidan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade in i en bil men det var missklick men jag han inte direkt skriva det för att jag är inte så snabb på att skriva och jag ber om ursäkt omjag gjorde det svårt för er för att jag kan inte skriva så snabbt och staffsen var så snabba så att jag inte hängde med så jag hoppas att ni fattar vad jag menar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och sedan skulle jag titta på en bil sedan råkade jag hoppa in i den sedan hoppade jag ut igen sedan skulle jag skriva missklick fast jag han inte och sedan vart jag bannad i en hel vecka och jag gjorde det svårt för att jag pratade inte så jag hoppas att ni förstår sitvationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vet jag inte riktigt det var nogjag som gjorde det svårt för er för att jag bara hoppa in i bilen sedan hoppade ut men sedan pratade jag inte för att jag skulle skriva missklick och jag han it att skriva klart och sedan vart jag bannad jag hoppas att ni förstår sitvationen och hoppas att jag får en andra chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för att jag hade streamsnipat och för lall och sunt för nuft och jag lär mig av mina banns och det har aldrig hänt igen efter min bann tex om jag blir bannad för lall tex så kommer det aldrig att hända igen så jag lovar att skärpa till mig och jag hoppas att jag kan få en andra chans men i detta läget så han jag inte skriva missklick oc jag ber om ursäkt och det kommer aldrig att händaigen oh ja får spela på servern mer idag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort var att prata ig typ där gick mina hormoner typ så att ni vet att det cvar missklick eller så hade jag kunnat skriva missklick lite sabbare men i dsetta fall varjag slö med att skriva och jag han inte med innan jag blev bannad hoppas att ni förstår tillfället och jag vill så gärna spela på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska prata typ där gick mina ticks eller ngt sånt men i detta fall valde jag att skriva och jag skriver väldigt slött så jag han inte med riktigt och jag hoppas att jag får spela på unive för att detär det enda jag gör på min fritid så jag hoppas att jag får enandra chans och jag vill be om ursäkt om det blev krongligt.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka