Nekad villekille08 | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2008

Vad heter du på discord? ville#8139

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela hela dagrna men ibland kan det hända att jag måste åka iväg och det kommer som en nyhet men jag brukar vara inne länge varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i typ några månader och jag känner mig redo att ta ett steg mer upp i servern eller vad man ska säga men jag hoppas att jag får chansen att bidra med det jag går för.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att vara online mycket och jag kommer att bidra med bra hjälp jag kommer att göra mitt bästa för att servern ska vara så bra som möjlgt och jag hoppas att jag får chansen att visa vad jag går för som server vakt och jag hoppas att jag kan bidra med en bra server vakt till servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att unive är den bästa servern i spelet och att staffsen gör ett så bra jobb och jag tyckeratt det ser ut som en rolig grej liksom och jag oppas att jag kan få bidramed bra hopp till servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att jag gör mitt jobb med att jag håller koll så att folk inte sköter sig och jag kan bidra med att jag är online mycket och håller koll på servern jag kan bevisa att jag hör hemma med att vara servervakt och jag är snabb och har bra sinnen och jag vet hur man e som servervakt.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är snabb till saker och jag är online väldigt mycket och jag håller väldigt bra koll på personer och jag är väldigt mycket online på nätterna så jag kan hålla koll då och jag hoppas att jag kan bidra med ett bra budskap till servern och verkligen bevisa vad jag verkligen går för.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill bidra med ett större bidrag till servern och det verkar kul och jag ser fram emot att ta ett steg högre på serverndet är mest för att det är en rolig grej att få bevisa vad jag går för och att jag kan reglerna som en server vakt som abuse och sånt så jag hoppas att jag kan bevisa det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Det har jag genom att jag kan inte så många men jag ha kompisar somär servervakter som kan hjälpa mig men jag kan det genom att jag har sett hur servervakter jobbar på en live tex

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Yes dethar jag men vissa av dom har varit felaktig och jag har blivit bannad för sreamsniping och lal och jag har lärt mig av mina banns och jag kan bevisa det som server vakt och jag har läst på alla regler många gånger så jag hoppas att jag får en chans att bevisa det

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka