Nekad villejs1 | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

villejs1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? 1.VJ#6298

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Albin Lindgren 18 år gammal han är snäll trevlig rolig har erfarenhet av bilar Albins föräldrar va alkolister och hans pappa brukade slå och sparka han så han har svårt att gå och ser dåligt hans pappa dog i en brand i skogen Albin hatar våld på grund av att hans pappa slog han men Albins morfar hade en Volvo 740 som han Albin va intresserad av och Albin drömmer också om att bli miljoner och egenföretagare Albin vill lösa alla sina problem med att prata ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till en bättre upplevelse i servern. Och göra staden tryggare och bättre så fler folk börja spela så servern, Jag kommer även göra så nya spelare kommer göra staden till en bättre och tryggare stad. Genom att vara trevlig och hjälpsam och så. Jag älskar även och jobba. Min karaktär tycker även de är bättre när flera har kul istället för att en har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka att inte spela för att vinna scenarion utan för att spela FÖR scenariot. Det betyder att man försöker att fördjupa scenariot och dra ut på det i största möjliga mån. Ett exempel på detta inom polisen skulle kunna vara att skjuta en rånare när det är tillgängligt (och det passar rp:mässigt) men att man låter bli då scenariot blir roligare för alla, då man inte avslutar det direkt.

Hur hittade du Unive? jag har en vän som kör på denna server, och jag har kollat mycket Youtube om den här servern, och Twitch.

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad, Inte så utvecklade svar på intervjun, samt att jag vill att du läser på lite mer om reglerna :)

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka