Nekad villejs1 | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

villejs1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ville johansson

Vad är ditt discord namn? 1.VJ#6298

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. är. min karaktär heter Albin Lindgren han bodde i Kosovo och han är snäll trevlig rolig gillar skämt bra på att köra bil Albin barndom va knasig han mamma och pappa va alkoholister och hans pappa brukade slå han och sparka han så Albin har svårt att gå han har dålig syn och han gillar va med vänner och en dag så lekte Albin med son bästa kompis och dom lekte med en tändare och deras hus börja brinna och hans mamma och pappa sov och dom vakna aldrig mer upp. Albin hatar våld på grund av hans pappa och om han skulle bli ovän med någon så hade Albin inte använt våld utan löst konflikten med att pata ut Albin gillar också att få nya vänner och se nytt folk. och han har alltid velat bli en miljoner eller rally förare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och bra rollspel, där jag även kommer försöka göra det så roligt för både mig och dom andra jag spelar med på servern så att mitt rp blir rolig för både mig dom kriminella, civila men även polisen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag rollspelar så att det både blir roligt rollspel för både mig men även motparens

Hur hittade du Unive? Genom Cosmo för ca 1,5 år sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka