Nekad villejs1 | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

villejs1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ville johansson

Vad är ditt discord namn? 1.VJ#6298

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Albin Lindgren 18 år gammal bodde i Kosovo hade lite knasig uppväxt han är snäll och rolig trevlig skämtar mycket gillar bilar roligt utsände Albins föräldrar va alkolister och han pappa brukade slå han Albins föräldrar dog i en brand som Albin och hans bästa kompis startade Albin har en dålig syn och har svårt att gå Albin vill bli miljoner och egenföretagare Albin hatar våld på grund av de hans pappa gjorde mott han. Han gillar få nya vänner och se nytt folk men sen så börja han på en skola och fick en kompis som inte va respektfull en gång när dom skulle gå hem från skolan så gick dom till en butik nära skolan och Albin och hans kompis snodde godis och dricker sen så såg Albins kompis en moped som dom tyckte va ful så dom tände eld på den och sprang tbx till skolan och sen fick Albin bo med en familj som va normal men den familjen hade son som hade en epa och en natt så ville Albin prov köra mitt på natten och Albin kraschade in i en älg så han hamna på sjuk huset och klara sig men fick inte bo kvar med den familjen. och Albin vill lösa alla sina konflikter med att prata ut...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har tidigare kört på många servrar men bra RP så jag kan en del om det men just till denna server så kommer jag kanske, Tex, skapa roliga minnes värda scenarion och vara skyst mot folk och RPa så bra som möjlgt. : )

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna spela ett scenario och vara redo på att förlora för att förlänga RP scenariot eller göra det roligt för båda parter.

Hur hittade du Unive? jag har en vän som kör på denna server, och jag har kollat mycket Youtube om den här servern, och Twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka