Nekad Villehankan | Ban Överklagan [Hassan321]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lollo09Liam

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/villehankan/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Villehankan#3835

Vem var det som bannade dig? Hassan321

Bild på banmeddelande: IMG_0769.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis blev kidnappade efter ett långt scenario sen dödade nån oss som kidnappade oss. Och den väljer han att lämna oss upp i bergen i en sjö och vi ligger där en stund sen håller jag in e för att återuppliva och sen lämnar jag spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det. Jag har bevis på allt och vet inte Värför han bannar mig när grabbarna som kidnappade mig och min kompis åkte iväg innan vi stängde av spelet. Så ja jag valde att spela klart scenariot och inte cloggade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja nån gång innan men de va länge sen. Men har tagit lärdom av de till 100%

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet tyvärr inte men kanske att legat kvar där nån minut till för tänk om han kom tillbaka och skulle flytta på oss men de vet jag inte för dem hade redan dragit iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ba ligger kvar nån minut till (:

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka