Nekad VilleBTW | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VilleBTW

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/?l=swedish

Ditt Hex-ID: 1100001133a55fe

Vad är din discord tagg? Ville5051

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-18 210715.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett fel när jag spelade genom att inte räcka upp händerna när någon riktade mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare hade tänkt sälja heroin och då var det folk där sen riktade en av dom mot mig och då försökte han råna mig och då drog jag upp min pistol och sköt han sen blev jag bannad i en timme.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en riktig ban men jag fick en timme och då fattade jag sen fick jag två dagar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för VDM,Sunt förnuft,RDM och combat loging och när jag lämmnade ett scinario för att det var några andra som tog fram sina base bollträ när vi riktade pistol mot dem och då sökte de igenom mig och då lämnade jag för att jag tänkte för mycket på mina grejer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att inte skjuta utan att skita i att skjuta han och fortsätta låta han råna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste hålla upp händerna när någon riktar och inte försöka ta fram mitt vapen och att fokusera mer på fear RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Du har blivit nekad. Du får göra en ny ban överklagan om 12 timmar. Ni hade kunnat skött de på ett mycket bättre sätt en så som de såg ut här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka