Nekad VilleBTW | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VilleBTW

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/?l=swedish

Ditt Hex-ID: 1100001133a55fe

Vad är din discord tagg? Ville#5051

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 8 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-05 220425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag riktade pistol mot dom när vi va vid stora scenen när vi skulle sälj knark.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade tagit över knark stället och då kom två bilar som körde in till oss och körde på mig när jag riktade min pistol för att jag trodde det var en av de gängen som försöker ta tillbaka det. Sen började de skjuta på mig så jag sköt tillbaka sedan så tog de saker från mig när jag var död och så blev jag bannad för grov sunt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för man måste hålla koll på allt för annars så blir man själv dödad och jag sköt aldrig första skotet det gjorde dom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för krim utan krim jag och min kompis kidnappade en grabb och då riktar han pistol mot oss när vi hotar han så dödar min kompis han så tar jag hans pistol och ger det till han och det är krim utan krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för att de körde rakt mot mig och de kunde lika gärna varit en annan krim som var där för att döda mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att när jag säljer knark kan det komma andra som inte tillhör dom som kommer och försöker ta tillbaka den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka